четвртак, 1. фебруар 2018.

Buhtle sa džemom

Recept sam našla na internetu odavno, testo je savršeno mekano i topi se u ustima, džem možete stavljati po izboru, a može se prelivati i sa ređe skuvanim pudingom, ja sam samo posula prah šećerom. Obožavam ih!




Sastojci:

  • 600g brašna
  • 200 ml toplog mleka
  • 100 g otopljenog maslaca
  • 2 kesice vanilin šećera
  • 3 kašike šećera
  • kašičica soli
  • pola svežeg kvasca
  • 1 jaje
  • džem po izboru.
U posudu stavite brašno, izmrvite pola kvasca, sipajte mleko i maslac pa dodajte šećer, vanil šećer i so, malo promešajte, dodajte jaje i umesite. Ostavite da odstoji testo 30min da naraste. Kad naraste delite na 12 kuglica, rukom razvucite kuglice, stavljajte kašičicu džema na sredinu testa i skupljajte ih u loptice. Redjajte u pleh koji ste predhodno nauljili i malo pobrašnili, i ređajte ih tako da ima prostora između njih. Ostavite još sat vremena (ja sam oko pola sata) na toplom mestu i onda stavite da se peče oko 20ak minuta na 180 stepeni. 
Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар