недеља, 4. фебруар 2018.

Munchmallow

Rešila sam da probam da napravim domaći munchmallow, i zaista nema neke razlike od kolačića koje kupujemo, kremast je, sočan biskvit i ako volite čokoladu, svideće Vam se sigurno.



Sastojci:
BISKVIT

  • 6 žumanaca
  • 12 kašika šećera
  • 200ml hladnog mleka
  • 100ml ulja
  • 6 kašika brašna
  • 3 kašike kakao praha
  • pola praška za pecivo
BELI DEO 
  • 6 belanaca
  • 12 kašika šećera
  • 4 kašike vode
  • 10 kašika šećera
ČOKOLADNA GLAZURA 
  • 100g čokolade za kuvanje
  • 3 kašike vode
  • 4 kašike ulja.
Umutite žumanca sa šećerom, kad se lepo umuti, dodajte postepeno vodu i ulje, a brašno pomešajte sa kakaom i praškom za pecivo pa dodajte i mešajte žicom ili špatulom. Sipajte u podmazan i pobrašnjen pleh i pecite na 180 stepeni 15ak min. Umutiti belanca, 10 kašika šećera sa 4 kašike vode ušpinujte, a belancima dodajte 12 kašika šećera. Kad se umuti u čvrst šam, dodajte špinovan šećer muteći sve vreme. Mutite u dubljoj posudi jer će bas narasti masa. Izvadite biskvit iz rerne, smanjite temperaturu na 130 stepeni, preko biskvita prelijte beli deo, lepo rasporedite i vratite u rernu na još 10ak minuta. Pecite u dubljem plehu jer će beli deo narasti pri prečenju. Ja sam pratila uputstva sa recepta pa sam prelila glazuru na kolač čim sam ga izvadila iz rerne i pošto je vruće malo se rastopila, savetujem da malkice prohladite pa onda glazura i secite na kocke, i ostavite da se lepo ohladi pa služite. 
Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар