среда, 13. мај 2020.

Mađarica

Već duže vreme planiram da pravim ovaj kolačić samo nikako da nađem vremena. Mislila sam da će mi oduzeti dosta vremena obzirom da se tanje korice i da se peku jedna po jedna ali se zaista relativno brzo pravi i jako lako. Ukus je božanstven kao sto sam i očekivala, kolačić je sočan, mekan, korice prhke. Najlepse od svega je što je fil čokoladan pa ulazi u kategoriju mojih omiljenih 😁


Sastojci za kore:
- oko 600g brašna
- 100g kristal šećera 
- 100g prah šećera
- 2 jajeta
- kisela pavlaka
- 250g margarina
- 1 prasak za pecivo.

Umesite tako što ćete pomesati prvo suve sastojke, brašno, prašak za pecivo, posebno umutite jaja sa šećerom pa dok mutite dodajte omekšali margarin i kiselu pavlaku i na kraju sve jedinite, umesite i podelite na 5 jednakih delova. Ostavite testo da odmori pola sata. Ja sam pekla na zadnjoj strani pleha dimenzija 30x40cm, isecite pek papir dimenzije pleha, stavite jednu lopticu testa od onih 5 delova, malo razvucite rukom pa prekrijte celofanom ili pek papirom i razvlačite oklagijom, na taj način nećete dodavati brašno pa će korice ostati mekane, neće biti tvrde, neće vam se lepiti i višak testa sa ivica isecite, ako treba dodajte gde fali i pecite vrlo katko, 7-10min na 170 stepeni, kore trebaju ostati bele. 

Fil:
- 1,2l mleka
- 200g šećera
- 14 kašika brašna
- 5 kašika kakao praha
- 200g čokolade 
- 250g margarina.

1l mleka stavite da prokuva sa šećerom, sa strane umešajte brašno i kakao sa ostatkom mleka pa zakuvajte fil. U vruce dodajte čokoladu i margarin da se otopi pa vrućim filom premazujte kore.
Opteretite kolač da se lepo ohladi pa sutradan premazite glazurom.
Napravite  glazuru od 200g čokolade i 6 kašika ulja. 
Secite kolač na šnite ili kocke. Uzivajte u ovom fantastičnom ukusu! 👌🏻
Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар