понедељак, 14. децембар 2020.

Rafaelo kuglice bez mleka u prahu

Postoji mnogo recepata na temu rafaelo kuglica, isprobala više njih i ovo je jedan od recepata koji mi se baš dopao, ne koristi se mleko u prahu mada ono kuglicama daje poseban šmek. Recept sam pronašla na youtube kanalu Bokina kuhinja i malo sam ga izmenila, nešto dodala, nešto promenila. Zaista se pravi jako brzo, potrebno je samo malo da kuglice odstoje u frižideru kako bi se stegle i mogu se poslužiti. Kod mene u kući ne mogu dugo stajati jer svi žele da probaju ,,još samo jednu kuglicu" :D Nadam se da će se i vama svideti.




Sastojci:
  • 250ml mleka
  • 250ml slatke pavlake
  • 12 kašika šećera
  • 2 vanil šećera
  • 4 kašike gustina 
  • 130g margarina
  • 300g kokosa, 250 za smesu i 50g za uvijanje kuglica.
Mleko i slatku pavlaku pomešati i staviti da se kuva zajedno sa šećerom i vanil šećerom s tim što od mleka odvojite malo da umutite gustin kako bi kasnije zakuvali fil. Kada mleko i slatka pavlaka provri, zakuvajte sa gustinom da ne bude grudvica, ostavite da se prohladi.
Umutite margarin i dodajte prohlađenom filu. Na kraju dodajte kokos malo po malo sve vreme mešajući kako bi se smesa fino sjedinila. Odmah uvijajte kuglice, u njih možete stavljati bademe ili lešnike, može orahe, a mogu biti i prazne. Ja više volim male kuglice, za zalogaj, pa ih uvijajte u onih 50g kokosa i ređajte na posudu koju ste spremili. Ohladite da se lepo stegne i uživajte u ovom savršenom zalogaju!
Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар