четвртак, 1. фебруар 2018.

Jafa kolač

Lično sam veliki ljubitelj jaffa keksa, kao i moja devojčica, i ovaj kolač smažemo u roku od par minuta, ostanu samo mrvice :D



Sastojci:
  • 2 jaja
  • 5 kašika šećera za koru + 200g šećera za srednji fil
  • 16 kašika mleka
  • 16 kašika ulja
  • 16 kašika brašna
  • prašak za pecivo
  • 4 kašike džema
  • narendana kora jedne narandže
  • 200g čokolade
  • malo maslaca.
Odvojiti belanca od žumanaca i umutiti sa 5 kašike šećera pa tome dodati žumanca. Dodati 16 kašika mleka, 16 kašika ulja i 16 kašika brašna i prašak za pecivo, promešajte da dobijete glatku smesu i stavite da se peče. Sipati vodu u šerpicu (ja sam stavila 2dl) i dodati 200g šećera pa to prokuvati, potrebno je da ključa 7 min. Imam neki recept gde piše da ide 200ml vode i 400g šećera ali to bude preslatko, ali ako volite bas slatko, onda može i tako. Dodajte 4 kašike džema (ja sam stavljala od kajsije) i narendanu koru narandže koju ste par sati pre ili dan pre spremanja kolača oprali i stavili u zamrzivač. Ostavite i to da vri 7 min. Kada je kora gotova, odstranite ivice i izmrvite ih u fil da bude gušći. Premažite preko kore. Otopite čokoladu sa malo maslaca ili ulja i prelijte preko fila. Ostavite da odstoji na hladnom mestu i poslužite.Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар