уторак, 20. март 2018.

Gnezda od kokosa

Opet sneg i hladnije vreme pa reših da se igram sa kokosom, obožavam ga u svim kolačima i tortama, a i asociraju me na pahuljice pa... Da se zasladimo ;)




Sastojci:

  • 1 jaje
  • 200g šećera
  • 340g brašna
  • 270g margarina
  • 150g kokosa
  • 30g čokolade i kašika ulja za punjenje.

Umutiti prvo jaje sa šećerom da se šećer rastopi pa dodati margarin (ja sam ga otopila da bude u tečnom stanju, lakše mi je bilo da mesim tako), dodati kokos i brašo pa mesiti - meni je bilo malo suvlje pa sam dodala par kašika mleka. Ostavite testo u frižideru na pola sata pa pravite kuglice, udubite ih u sredini nekim predmetom i otavite da se peku, ne treba mnogo da porumene, treba da ostanu svetle. Rastopite čokoladu i ulje pa punite udubljenja, a možete koristiti i krem, linoladu ili bilo šta što želite.
Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар