недеља, 18. март 2018.

Penaste crno bele kocke

Kad sam ih napravila, pomislila sam isto kao i munchmallow ali nije isti recept, i ukus je malo drugačiji ali su jako slični izgledom. Penaste kocke skroz, tope se u ustima, pravi užitak, a prave se lako i jednostavno ;)




Sastojci:
  • 6 jaja
  • 14 kašika šećera
  • 1 vanilin šećer
  • 4 kašike mlake vode
  • 6 kašika brašna
  • pola kesice praška za pecivo
  • 1 kašika kakao praha
  • 200 g čokolade za kuvanje + 2,3 kašike ulja za glazuru.
Umutiti žumanca sa 6 kašika šećera, dodati vodu, brašno, prašak za pecivo i kakao i mešati žicom dok se lepo ne sjedini pa izručiti smesu u podmazan pleh ili na pek papir i peći 10ak min na 200 stepeni. Belanca umuti sa 8 kašika šećera i vanil šećerom. Kad se malo zapeće kora, premazati belanca preko nje i smanjiti temperaturu na 100 stepeni pa ostavite tako da se suši dok ne porumeni malo. Pazite da vam pleh bude malo dublji jer belanca dosta narastu. Ja sam sačekala da se malo prohladi, pa sam prelila glazurom. Jedan savet: prelijte malo kore mlekom pre nego što stavite belanca preko jer su malo suvlje ovako. Ostaviti da se sve lepo stegne i ohladi, secite kocke i uživajte u slatkim zalogajima.
Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар