уторак, 13. март 2018.

Macaronsi sa oreo keksom

Obzirom na moju ljubav prema njima od kad sam ih probala prvi put, i pošto mi prvi put izgled nije bio najsjajniji, ali zato ukus fenomenalan, rešila sam da ih pravim opet, ovaj put sa oreo keksom!




Sastojci:
  • 3 jajeta srednje veličine
  • 50 g kristal šećera
  • 100g blanširanih badema
  • 200g šećera u prahu
  • 30 ml slatke pavlake
  • 100g čokolade
  • 3 oreo keksića.
Usitniti bademe. Odvojiti keksiće, krem staviti na stranu, a biskvite isto usitniti. Sve lepo prosejati da ne bude grudvica zajedno sa šećerom u prahu. Umutiti belanca u čvrst šam i dodati 50g kristal šećera, mutite dok ne dobijete svilenkastu čvrstu masu. Dodavati bademe, keks i šećer u prahu i mešati špatulom. Bitno je da se meša dok masa ne počne kao lava da pada sa špatule, ne valja da ostane čvrsta, a ne valja ni previše da se umuti. Sipati masu u poslastičarsku kesu i praviti kružiće na pek papiru ili silikonu ako imate, kružići su veličine 3cm. Lupiti malo pleh da izađe višak vazduha. Ostaviti da odstoji pola sata, sat, na vazduhu, da se stvori opna kako ne bi pucali. Peći na 150 stepeni 15ak min.
Za krem sam pravila ganache kremu, od čokolade i slatke pavlake s tim što sam dodala one kremiće iz oreo keksa. 
Filovati ohlađene keksiće, ostaviti u frižider preko noći ili na par sati da povuku sokove, i uživajte u njima! Preukusni su!
Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар