среда, 18. април 2018.

Mini slatke pite

Videla sam negde neki video na ovu temu, davno je bilo pa se ne sećam ko je pravio, ali mi je palo na pamet dok sam pravila gibanicu da mogu od ostatka kora da napravim slatkiš i evo ga - mini pite sa vanilom i džemom po želji.


Sastojci:

  • 5-6 listova kupovne kore
  • 0,5l mleka
  • puding od vanile
  • 3 kašike šećera
  • 1 vanilin šećer
  • džem po želji mada je recept koji sam davno videla sadržao džem od malina, ali ja ga sada nisam imala pa sam iskoristila džem od šljiva i kajsija, savršeno ukusno i sa njima
  • ulje u kome ćete pržiti pite.
Pre svega skuvajte puding i neka se malo prohladi. Svaku koru presecite na pola vodoravno, uvijajte gornje i donje ivice na unutra. Premažite sa 2,3 kašike pudinga, ne treba da ima previše, neka bude u tankom sloju, stavite 2,3 kašičice džema i razmažite preko pudinga pa uvijte u pitu. Ja sam od ove količine pudinga dobila 10 mini pita. Pržite na vrelom ulju da malo porumene, stavljajte na ubrus da upiju višak masnoće. Savršeno su hrskave, a unutra slatka vanila i džem, mmmmmm!
Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар