четвртак, 17. мај 2018.

Lava kolač

Mmm, preukusan, kremast, čokoladan kolačić koji ćete obožavati! Prosto se topi u ustima, a ukus... Raj! Probajte obavezno!


Sastojci:

  • 4 jaja
  • 8 kašika šećera
  • 200g čokolade
  • 250g margarina
  • 16 kašika brašna.
Prvo otopite na pari čokoladu i margarin. Dok se to otapa, umutite posebno belanca sa šećerom pa dodajte jedno po jedno žumance. U otpoljenu čokoladu možete dodati i kašičicu cimeta ako volite, ja sam ovog puta preskočila. Ja sam našla recept u kome ide čokolada za kuvanje, ali sam ja stavila 100g čokolade za kuvanje i 100g mlečne čokolade, ukus je savršen!
 Kad se čokolada lepo otopi i smesa sjedini, u mlazu lagano sipajte u smesu sa jajima sve vreme mešajući kako bi se čokolada hladila i kako se jaja ne bi skuvala od toplote čokolade. Na kraju dodajte postepeno kašiku pa kašiku brašna sve vreme mešajući. Smesu sipajte u kalupe za mafine i pecite 7-8 min na 220 stepeni. 
Iz ove smese, ispalo mi je 12 mafina.
Mmmmm, onda sledi najlepše! Probajte! Prijatno :)

Нема коментара:

Постави коментар