петак, 28. септембар 2018.

Pita sa jabukama, orasima, cimetom

Znamo svi da kod pita sa gotovim korama ima stotine varijacija na temu. Obzirom da se polako završava septembar, jabuke su obrane, ja sam rešila da pravim pitu sa jabukama. Uglavnom je svi volimo, malo sam mešala sa mlevenim orasima, malo sa cimetom jer kod mene u kući ne vole svi cimet, tj. volim ga samo ja :D



Potrebno:

  • gotove kore za pitu (ja sam kupila koje sam našla tu u obližnjoj prodavnici)
  • 5-6 krupnijih jabuka
  • malo šećera
  • ulje
  • 100-200g mlevenih oraha, može, a ne mora
  • griz
  • cimet.

Prvo operite, oljuštite i narendajte jabuke mada moja mama ima običaj da renda direktno na kore, ali ja više volim sve da pripremim unapred. Razvijte kore, na prvu pospem par kapljica ulja, rasporedim rendane jabuke, pospem sa kašikom šečera od prilike, to sve ide ,,od oka", pospem sa malo griza, malo oraha i ređam tako tri kore. Podvijem malo stranice pa uvijam kako sadržaj ne bi ispadao. Obge ređam u podmazan pleh. Ovde sam radila pola pola, pola sa orasima, pola sa cimetom, jer ja obožavam spoj jabuke i cimeta :)
Kad obge poređam u pleh, premažem ih sa par kapljica ulja i pečem na 200 stepeni 15ak min. 
Kad se ispeku, poprskam ih kiselom vodom da omekšaju i pokrijem krpom da se malo rashlade.
Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар