четвртак, 29. октобар 2020.

Kremisimo sa bananicama i čokoladom

 Kao ljubitelj kremastih kolača, sa čokoladom naravno, rešila sam da isprobam i ovu varijantu sa krembananicama i pokazao se kao odličan, smazao se u roku od par sati 😁

Kombinacija vanila kreme, čokoladne kreme, oraha i krembananica, nije presladak kolačić, krema je svilenkasta i vazdusašta, u nastavku otkrivam tajnu na koji način, a krembananice daju bas posebnu notu i zaista je pravi užitak u svakom zalogaju 👌🏻



Sastojci:

Biskvit:

- 7 belanaca + 2 žumanca

- 7 kašika šećera

- 7 kašika mlevenih oraha

- 2 kašike brašna

- 1 prašak za pecivo

- oko 200ml mleka za natapanje biskvita.

Umutiti belanca sa kristal šećerom, dodati žumanca pa kad se sve lepo umuti, dodati orahe, brašno, prašak za pecivo koje smo predhodno spojili i izmešati špatulom smesu lagano da se ne istisne sav vazduh iz belanaca. Izručiti u kalup i peći 15-20min na 180 stepeni. Ja sam pekla jedan biskvit i prerezala na pola da dobijem dva.

Krema:

- 700ml mleka

- 150g šećera

- 1 vanil šećer

- 3 pudinga od vanile

- 5 žumanaca

- 175g margarina

- 50g šećera u prahu 

- jedna kesica šlag krema od vanile

- 200g čokolade

- krembananice po želji, koliko volite, ja sam stavila 7-8 komada.

Staviti 500ml mleka da prokuva, a kristal šećer, vanil šećer, puding od vanile i žumanca umutiti sa onih 200ml mleka što je preostalo i zakuvati krem. Kad se prohladi, umutiti margarin sa prah šećerom pa sjediniti sa kremom i u krem direktno iz kesice dodati krem šlag od vanile, i umiksajte lepo jer dodavanjem šlaga u prahu dobijate onaj baršunasti, vazdušasti fil. Podelite fil na pola, u jednu polovinu dodati 200g otopljenje čokolade, a u drugi deo seckane krem bananice. 

Biskvit koji sam prerezala na pola da dobijem dva, poprskam obilno mlakim mlekom, na vama je da li želite da ga sladite ili ne, ja nisam jer ne volim preslatke kolače, pa onda preko prvog biskvita stavite kremu sa krembananicama, drugi biskvit pa čokoladni krem. Ja sam dekorisala šlagom od čokolade, vi možete iskoristiti i nešto drugačije, rendanu čokoladu, ganache, beli šlag, samo neki slatkiš na pojedinačnim zalogajima, pustite mašti na volju i uživajte u slatkim zalogajima :)

Prijatno!









Нема коментара:

Постави коментар